Bannery a reklama

Reklamní proužky (reklamní bannery) a kontextová reklama jsou nejčastějším způsobem reklamy na internetu. Umožnují poměrně levně upoutat potenciální zákazníky, kteří se proklikem na reklamu dostanou na Vaše internetové stránky. Navíc taková reklama je cílená, zákazník bude klikat pouze, pokud ho Vaše výrobky či služby zaujmou a zrovna je hledá.

Postup při výrobě banneru

  • Analýza

    Analyzujeme Vaše potřeby a navrhneme, jaký reklamní systém bude vhodné použít.
  • Scénář

    Výroba banneru začíná návrhem scénáře, tedy většinou definicí, jak bude banner vypadat, jaké informace bude zobrazovat a jak budou tyto informace doprovázeny jinými grafikcými prvky či zvukem.
  • Formát banneru

    Je samozřejmě nutné zvolit vhodnou velikost banneru a jeho formát. Dnes již se bannery vyrábí téměř výhradně technologií flash, která umožňuje vytvořit výraznou a dobře graficky zpracovanou reklamu, aniž by byla náročná na datový přenos.

Druhy reklamních bannerů

Vyrábíme bannery standardních velikostí:

  • full banner (468x60)
  • square banner (125x125, 250x250, 300x300)
  • skyscraper (120x600 apod.)
  • button (90x180)
  • wide banner (740x60)
  • A-head (750x100)
  • interstitial - banner přes celou plochu prohlížeče jako intro

Kolik mě to bude stát

Cena závisí na časové náročnosti tvorby bannerů či registraci do reklamního systému a na rozsahu reklamy. Vždy je nutno provést individuální kalkulaci. Orientační ceny naleznete v sekci ceník.